Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Goetia - wypuszczono demo przygodówki z duchem w roli głównej
Deweloperzy Sushee oraz Moeity udostępnili demo swojego pierwszego wspólnego projektu, czyli przygodówki zatytułowana Goetia. Gra zaprezentuje klasyczną opowieść grozy, tyle że tym razem to my wcielimy się w ducha nawiedzającego ponurą rezydencję. Projekt powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i w planach są wersje na systemy operacyjne Windows, Linux oraz OSX. Premiera ma nastąpić pod koniec tego roku. Wersja demonstracyjna została udostępniona w celu zachęcenia graczy do wsparcia finansowego autorów za pośrednictwem Kickstartera. Podczas akcji crowdfundingowej twórcy chcą zebrać minimum 30 tysięcy dolarów do 20 lutego.

Akcja gry toczyć się będzie w roku 1941 w opuszczonej rezydencji, znajdującej się niedaleko zniszczonej bombardowaniami Luftwaffe wioski Oakmarsh. Posiadłość Blackwood była dawniej domem starego rodu o tej samej nazwie, którego członkowie ochoczo angażowali się w różnorodne plugawe eksperymenty i mistyczne rytuały. Wcielimy się w ducha dziewczyny imieniem Abigail Blackood, która zmarła w 1901 roku. Dla przywróconej do świata żywych pod postacią zjawy bohaterki ostatnie cztery dekady będą kompletną tajemnicą, więc zostanie zmuszona do odkrycia na własną rękę prawdy o tym, jaki los ostatecznie spotkał jej rodzinę.

Goetia będzie przygodówką point-n-click, w której zajmiemy się głównie eksplorowaniem świata i rozwiązywaniem zagadek. Dom składać się będzie z kilkudziesięciu pomieszczeń, a podczas zabawy zwiedzimy także okoliczny las, system jaskiń oraz ruiny wioski. Fakt, że kontrolowana przez nas postać jest duchem znajdzie bezpośrednie przełożenie na mechanizmy rozgrywki. Abigail ma być w stanie m.in. przenikać przez ściany oraz opętywać różnorodne mniejsze przedmioty. Autorzy obiecują, że większość łamigłówek będziemy mogli rozwiązać na kilka różnych sposobów.

Prawie każda odwiedzana lokacja kryć ma liczne skrawki fabuły prezentowane graczom w różnorodny sposób. Będziemy musieli odszukać wszystkie potrzebne informacje i samodzielne poskładać je w składną historię, która wyjawi, co doprowadziło do upadku rodu Blackwood.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2015-02-08 14:41:00
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow